Menu

Account aanmaken

  • Waarom moet ik een account aanmaken?
    Een account aanmaken is niet verplicht. U kunt ook een bestelling plaatsen zonder account aan te maken. Het aanmaken van een account heeft als voordeel dat u bij een volgende bestelling niet alle gegevens opnieuw hoeft in te voeren.

Bestellen

  • Is mijn bestelling goed door gekomen?
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail. Vervolgens houden wij u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
    Alle bestellingen kunnen tot 48 uur na bestelling geannuleerd worden. Dit doet u door een e-mail met uw ordernummer naar ons te sturen. Ook bij wijzigingen kunt u ons een e-mail sturen. Ons e-mail adres is info@thebrickhouse.nl. Wij zullen dan met u de best mogelijke oplossing zoeken.

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?
    Bij The Brick House kunt u op meerdere manieren betalen. U kunt het bedrag na uw bestelling zelf aan ons over maken of betalen per iDeal. Deze keuze maakt u bij het afrekenen.
  • Hoe werkt een kortingscode?
    Voer bij het afrekenen uw kortingscode of kadoboncode in. De korting wordt dan direct verrekend. Denk hierbij wel om het gebruik van hoofdletters.

Ruilen of retourneren

  • Hoe kan ik producten retourneren?
    Retourneren is uiteraard mogelijk. Wij verzoeken u daarvoor contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar info@thebrickhouse.nl. Dit onder vermelding van uw ordernummer. Meer informatie kunt u vinden onder het kopje Ruilen en retour sturen
  • Kan ik bestelde producten ook ruilen?
    Indien een product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het uiteraard ruilen. Neemt u hiervoor contact met ons op via info@thebrickhouse.nl. Dit onder vermelding van uw ordernummer. Meer informatie kunt u vinden onder het kopje Ruilen en retour sturen

Klachten

  • Ik heb een klacht over een geleverd product.
    Ondanks de aandacht die wij aan onze producten besteden, is het mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit dan graag van u en zullen trachten om samen een passende oplossing te vinden. Stuur uw klacht onder vermelding van uw ordernummer naar info@thebrickhouse.nl. Wij streven er naar uw klacht binnen 2 werkdagen te behandelen.

Productinformatie

  • Heb ik garantie?
    Gaat uw product onverwachts kapot, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan beoordelen of het onder de garantie valt. Een aantal zaken zoals verkleuren, vlekken, breuk etc vallen niet onder garantie.
  • Het artikel dat ik ontvangen heb, ziet er anders uit dan op de foto.
    Wij streven er naar om alle artikelen zo goed mogelijk weer te geven. Het kan echter voorkomen dat een kleur op het beeldscherm afwijkt van de originele kleur. 

Persoonlijke gegevens en bescherming

  • Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?
    Uw persoonlijke gegevens zijn nodig voor het uitvoeren van uw bestelling. Wij zullen uw gegevens niet aan derden doorgeven, verkopen of op een andere manier kenbaar maken.

Leveren

  • Wat zijn de verzendkosten?
    Bij bestellingen tot € 50,- berekenen bij € 3,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Wij zijn een webwinkel. Afhalen is hierdoor alleen mogelijk op afspraak. Zet u tijdens het afrekenen in het opmerkingsveld dat u het wilt komen afhalen. Dan nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak.
  • Wat is de levertijd?
    Wij streven er naar om uw bestelling binnen 24 na ontvangst van uw betaling bij PostNL aan te bieden. Wij houden u hiervan via de e-mail op de hoogte.
  • Kan er geleverd worden op een ander adres?
    Dit is uiteraard mogelijk. U kunt een alternatief afleveradres invoeren bij het afrekenen.

Wordt u vraag niet beantwoord? Stuurt u ons dan een e-mail met uw vraag info@thebrickhouse.nl

© 2017 TBH-Fashion | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.